Fizjoterapia zwierząt

Fizjoterapia zwierzęca jest obecnie powszechnie uznawana za istotny element leczenia wielu chorób u małych zwierząt. Programy fizjoterapeutyczne mają na celu przyspieszenie procesu rehabilitacji oraz przywrócenie funkcji i jakości życia zwierzaka.
Fizjoterapia zwierząt na bieżąco nadąża z najnowszymi badaniami w dziedzinie rehabilitacji zwierząt, a centra leczenia wyposażone są w najnowocześniejszy sprzęt. Fizjoterapeuci posiadają doświadczenie we wszystkich dziedzinach fizjoterapii zwierząt, w tym w urazach ortopedycznych i zabiegach chirurgicznych, urazach kręgosłupa i zabiegach chirurgicznych, przewlekłych stanach takie jak zapalenie stawów.
Podczas pierwszej wizyty zwierząt powinien zostać przeprowadzony wywiad i gruntowna ocena, aby moc to połączyć z wszelkimi informacjami dostarczonymi w skierowaniu lekarza weterynarii, aby ustalić, które części ciała są dotknięte i mają wpływ na ogólną mobilność i funkcję zwierząt domowych.
Fizjoterapia powinna rozpocząć się jak najszybciej po urazie, operacji lub rozpoznaniu. Łagodny ruch i techniki zmniejszania bólu wcześnie po urazie lub operacji mogą rzeczywiście stymulować gojenie, zmniejszyć ból, obrzęki i sztywność, zmniejszyć zanik mięśni i zwyrodnienie chrząstki, kości i więzadła. Nie ma potrzeby czekać, aż do usunięcia szwów. Fizjoterapeuci są wysoce przeszkoleni, aby zapewnić bardzo precyzyjne i często delikatne zabiegi, aby nie narażać na niebezpieczeństwo naprawiania bolesnych lub uzdrawiających struktur.
Fizjoterapia zwierząt dostarcza także kompleksowej wiedzy na temat programu ćwiczeń domowych i chodu, w tym wskazówek dotyczących ograniczeń ćwiczeń dla zwierząt.

Fizjoterapia zwierząt
1 vote, 9.00 avg. rating (87% score)